Ես Արեգ Հակոբյանն եմ։ Արդեն գրեթե է մեկ տարի է ինչ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի քոլեջում մենք սովորում Հայոց լեզու, Ռուսաց լեզու, Գրականություն, Անգլերեն, Կենսաբանություն, Ֆիզիկա, Էկոլոգիա, Հանրահաշիվ, հայոց պատմություն, Հասարակագիտություն ինչպես նաև մասնագիտական առարկաներ։ Որպես կրթահամլիրի սովորույթ, մասնակցում եմ նաև ճամփորդությունների։ Առաջին ճամփորդությունը տեղի ունեցավ դեռ քոլեջ հաճախելուց առաջ դեպի Վաղաշեն, որեղ էլ ծանոթացանք քոլեջի ուսանողների հետ։ Այնուհետև կատարեցի տարբեր ճամփորդություններ դեպի Արատես, բացի գիշերակացով ճամփորդություններից մասնակցել եմ նաև ճանաչողական էքսկուրսիաների, որոնք անցել են շատ հետաքրքիր։ Սիրով եմ հաճախում քոլեջ և հուսով եմ, այստեղ սովորելով կկարողանամ առաջ գնալ և մասնագիտանալ իմ ընտրած մասնագիտության մեջ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *